21. 1. 2010

Haluze roka & Udalosť roka

Aj keď som sem nepísala (zatiaľ) žiadne "about me", každý kto toto číta, určite vie, že ja a Ninôta (BF) občas často vymýšľame dosť veľké somariny a potom sa na nich mesiac smejeme. Lenže to je asi to jediné, na čo sa teším do školy :) Toto tu je zoznam asi best vecí, ktoré sme povymýšľali od začiatku školského roka - niečo ma núti zapisovať si všetky tie blbosti do denníčka, takže mám to všetko bezpečne uchované :D Takže:

1. Hovorenie všetkému BOSS, čiže Ondrík - svetríkový boss XD
2. Janko Kapustová Hlava z čoho vznikol Saša Jány XD
3. Pán Hirš z Ordinácie v Ružovej záhrade, jeho zelené svetre, degustovanie a samozrejme naša umelecká karikatúra Pána Hirša v zošitoch z matiky XD
4. Kukokuklokúkís & Kukokuklokomix (kukluxklan :DD) a "Héééj, to kto bol?!" kauza XD
5. Aro, Caius a Marcus & Ateara a hlášky typu "Caius priletí na naše poschodie (v škole), opýta sa či môže vstúpiť a my že hej" XD
6. Okulo (myslím, že k tomu netreba žiadny komentár) XD
7. Dubovít Dunaj & Aďova srdiečková karikatúra v mojom zošite z matiky XD
8. Hlavohruď, alebo Channing Tatum XD
A najnovšie 9. černošskí speváci v jednom vreci a hviezda večera ŠÓN BENDŽI STOUN!!!! XDD

Ou YEAH, dúfam, že ste mali fun (no to je tuším ďalšia položka do zoznamu: tutututututuruuu, tutututututuruu... :D) a teraz môžme prejsť k tomu dôležitejšiemu, čiže módna udalosť roka = PLETENINY SONIA RYKIEL POUR H&M !!! Krása! teším sa, aj keď moje financie mi nedovolia niečo si odtiaľ kúpiť, pôjdem sa aspoň kochať :))

Dátum príchodu kolekcie na Slovensko ešte nie je známy, ale som si istá že čoskoro bude. Bude tak trochu nadväzovať na predošlú kolekciu pour H&M, mysím hlavne vzory a farby. Myslím teda, že sa je na čo tešiť, možno až na tie ceny... Ale treba to ísť očumnúť. Zatial pár fotiek a nech sa páči - video.


Ok, na dnes všetko. A prosííím, keď ste už toto tak "pracne" prečítali, napíšte koment!! A follownite!! Diik, Miruš :)

4 komentáre:

  1. plosim ludia, podpisujte sa pod komentare, lebo niekedy neviem kto ste :))
    to ninota: waaa, to uz je tuto sobotu :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jaj ninota, to ty si to BF?? nemas zaco :))

    OdpovedaťOdstrániť