12. 2. 2010

RIP Alexander McQueen

Ehm, viem, už dlho som nič nepísala, len keď... nebolo o čom. Alebo sa mi skôr nechcelo?? Jednoducho nemala som čas! Aj tak to tu nikto nečíta, ale čo už. Definitívne som sa rozhodla! Nie, nejdem zrušiť blog. Idem len konečne písať o tom, čo som pôvodne zamýšlala - čiže o MÓDE!!! Nie o žiadnych haluzách a neviem o čom, alebo o FŇUQu, Sealovi a podobne... Viem, že potom tu bude ešťe menej čitateľov ako doteraz, ale čo mám robiť :(
takže, toľko úvod.

Pôvodne som chcela písať o inom, ale táto správa ma zasiahla natoľko, aby som jej prenechala priestor: Alexander McQueen ZOMREL!!!

Keď som to dnes počula, nemohla som uveriť vlastným ušiam! Úplne nelogické! Prečo?
"Slávneho britského návrhára Alexandra McQueena (1969-2010) našli obeseného v jeho apartmáne v centre Londýna. Tvorca v poslednom čase trpel depresiami. Pred týždňom zomrela jeho milovaná matka Joyce." Takto, snáď ako prvý na Slovensku informoval o McQueenovej smrti Nový Čas. Odvtedy sa s príspevkami o smrti tejto designerskej legendy roztrhlo vrece. Veľa slávnych osobností komentovalo túto nešťastnú udalosť, medzi inými aj Victoria Beckham, Vivienne Westwood, Anna Wintour...
"Jeho práca bola zaujímavá a nikdy nie všedná. Vždy ho nejako lákala smrť, jeho návrhy boli niekedy dehumanizované. Ktovie, možno ak niekto pričasto flirtuje so smrťou, začne ho priťahovať," vyhlásil návrhár módneho domu Chanel Karl Lagerfeld.
Každý však už teraz vie, že svet prišiel o neuveriteľného tvorcu a umelca, geniálneho módneho návrhára, ktorého len tak niekto nenahradí. Jeho návrhy boli kultové. Veď keď aspoň trochu sledujete módu, alebo skôr High Fashion, nemôžete si nespomenúť na naozaj kultové "šílené" megaboty z kolekcie jar 2010. Tu sú ↓
Jeho smrť bola naozaj nečakaná a je mi naozaj ľúto, že sa to stalo.
Zbohom, Lee McQueen, vedz, že si nás opustil veľmi nečakane a veľmi skoro, budeš nám skutočne chýbať. † RIP
____________________________________________________________
UPDATE

Už aj Alexandrova stránka pozastavila činnosť kvôli tejto nešťastnej udalosti. Kto vie, na ako dlho. Či sa vôbec obnoví, to je skutočne otázne. Po kliknutí na stránku sa vám zobrazí iba smútočný oznam ↓
www.alexandermcqueen.com

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára