16. 2. 2010

Whoaaa!!!

Hello!
Dneska som "surfovala" na internete (a aj v magazínoch) v snahe nájsť niečo na jar 2010, nejaké tipy, jednoducho jarnú módu... no. Namiesto toho som našla novú ready to wear kolekciu Marc Jacobs Fall 2010 (akože jeseň :)).

Šedá, béžová, hnedá, semtam žltá a strieborná - mestská klasika, približne v takom duchu sa niesla prehliadka. Zamatové šaty, jednoduché kabátiky ale aj pletené svetre či sequin sukne (sorry za to sequin ale ak mi niekto povie slovenský preklad tohto slova, kľudne to opravím) + PONOŽKY v platformách, na to všetko sa môžeme tešiť. Toto je jesenná móda 2010. Za zvukov pesníčky Somewhere Over the Rainbow sa odprezentovalo celkom 56 modelov, prezentujúcich túto casual módu.

Môj názor?? Pekné, solídne, inšpirujúce, no Marc neprekvapil. Čo som možno aj rada. Žiadne závratné zmeny v móde sa neudiali, čo je pre mnohých viac ako potešujúce :). A napokon, čo iné by ste čakali od jesennej kolekcie?? Na vybláznenie majú návrháry jar a leto, čo je taktiež inšpirujúce, lebo jar je už skutočne za dverami :)) A keď chcete vedieť, čo sa práve túto jar bude nosiť, kúpte si nejaký novodobý magazín (10 z 10 Miriek odporúča ELLE) a máte to vybavené...

Teraz sa ešte trochu vrátim k minulému príspevku - Lee McQueen
Iba toľko, že listujem si v novej EMME a čo nevidím - McQueenova Megabota a nad ňou nápis Nepodarok Sezóny. Citujem: "O tom, že aj supernávrhári to občas preženú, svedčia tieti členkové čižmy (doriti, aké čižmy?? pozn. mňa...
) od Alexandra McQueena. Úžasné a dokonalé, až do chvýle, kým v nich musíte chodiť. To sa totiž nedá."
Chudák, toto si zaslúžil?? Ale na obhajobu - mýs
lím, že to písali ešte predtým, než sa svet dozvedel o jeho smrti a to že sa v tom chodiť skutočne NEDÁ, to je myslím si pravda.
P.S. Keď si však pozriete klip od Lady GaGa - Bad Romance, uvidíte, že to čo iní nedokážu, Gaga zvláda v pohode. Myslím tým chodenie práve v týchto botách :))

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára