20. 2. 2010

Zomrela som!

Práve dnes nadišla tá veľká chvýľa a presne o 9:00 sa otvorili brány auparkového H&Mka a vy ste sa mohli doslova ocitnúť vo wonderlande! V ríší zázrakov, hysterických výkrikov a prázdnych peňaženiek. A samozrejme bitiek o posledné kúsky. No dobre, nebudem preháňať - žiadne bitky. Ale problém zohnať niektoré veci asi tak štyri hodiny po otvorení obchodu - to je čistá pravda. No proste, bol to zážitok. Sorry, zabudla som povedať, o čo tu vlastne ide, ale to je predsa jasné - Sonia Rykiel pour H&M!!! To sa nedá popísať, to musíte jednoducho vidieť. Najohromnejší bol výklad :))
Čo ma ale najviac prekvapilo, bol zatiaľ najväčší výber zo všetkých doterajších kolekcí návrhár for (tentokrát pour :)) H&M. Sonia na nás nešetrila ale my sme mohli výborne ušetriť. To je ďalšie prekvapujúce zistenie. Ceny. Svetríky od 15€, legíny za 20€, šaty za 30€, baretky za 15€ a brošne za neuveriteľných 5€!!! Skoro ma trafil šlak, keď som sa približne o piatej predavačky pýtala či ich ešte majú. "Brošne? Tie sa vypredali hneď ráno..." Pomoc. Doteraz je mi toho ľúto. Ale kúpila som si čiernu baretku s našitými kamienkami a pásikavý šál :))
Ďalej ma príjemne prekvapili tašky, ktoré dali každému, ktorý si kúpil niečo s tejto kolekcie. Žiadne neforemné igelitky, ale naozajstné papierové TAŠKY, ktoré mi pripomínajú parížske butiky. No, Soniin pôvod sa nezaprie a veď vlastne celá táto kolekcia bola orientovaná do Paríža. Čo som tiež veľmi rada, lebo takáto móda tu pomaly vymiera. Už tu ostáva iba emo a newyorker style :/// Celá kolekcia bola vo farbách čiernej, ružovej, žltej a možno ešte bielej. No a pásikový vzor bol jasný už od minulej decembrovej spodnoprádlovej kolekcie. Táto kolekcia bola zameraná na pleteniny ale nemohli chýbať ani doplnky, ktorých bolo naozaj neúrekom - náramky, brošne, baretky, čelenky, šále, opasky, dokonca aj topánky a nakoniec špeciálna handrová bábika, ktorá vyzerala ako (takmer) ako sama Sonia :)

Jednoducho, keď ste tam neboli, o veľa ste prišli. O veľa, to vám hovorím! Aj keď pohľad väčšinou nestačí. Pri tom pohľade vás totiž prepadne neuveriteľná túžba niečo z toho vlastniť. A pri tých cenách to ani nie je také nemožné. Takže treba si dávať pozor :))




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára