12. 3. 2010

12.3.1996

Rhaaaaaaarh, dneska bol super deň! Po prvé - mám narodky. To pre väčšinu ľudí asi nie je až také super, lebo zas sú o rok starší a majú to dokonca potvrdené, ale myslím si, že fóbia zo svojho veku dokáže prepuknúť tak minimálne od 30 vyššie (ak si myslím nesprávne, kričte) a to sa mňa ešte ani zďaleka netýka (fúúú), oddneška si totiž užívam sladkých štrnásť :))
Po druhé, byť v škole iba na dve celé hodiny, z toho obidve na počítačoch, to sa nestáva často + potom ísť na smažku do pizzérie s kamoškami + zinkasovať 3 darčeky - považujem to za dokonalý deň. K tomu všetkému je piatok, takže zajtra nikam nevstávam a nestresujem sa zo žiadnymi slovíčkami a testami. Krása :))
A to znamená po tretie - konečne víííííkend!!! A ja budem čerpať inšpirácie z novej EMMY (a z blogov samozrejme), budem sa tešiť z nových darčekov a riešiť hlavolamy :)

Úúúžasné, presne niečo pre mňa :)) Hej, hej, mám veľkú záľubu v logických hádankách, je to divné?

Úúúžasné, presne niečo pre mňa 2 :D Tí, čo ma poznajú, chápu moju závislosť na H&Mku :) Takže kreditka do tohto obchodu je úplne ideálny darček. Nabitý kredit na tejto karte je zatiaľ utajený, takže to budem musieť v najbližšej dobe checknúť :)))

Ďalšia veľmi zaujímavá vecička, čo som dostala - NeoCube, alebo 216 silných magnetických guličiek spojených do kocky. Z nich si môžete poskladať čo len chcete, napríklad prvoplánovú kvetinu↑ :DDD

Tak, a konečne mám v čom spať :)) Asi som zimomravá, alebo čo, ale jednoduch musím spávať v mikine a je to strašne nepohodlné, lebo mikiny majú kapuce. Toto je však fakt sveter na spanie, je teplý a úplne mäkkučký (a fialový. To sa zíde :D) a spí sa v ňom naozaj pohodlne :)

No a na záver kolekcia dárkov zo školy - prsteň LOVE a prívesok retro mačky od Ninôty, náhrdelník s muffinom a vidličkou :) od Kači (ha!) a prívesok zajaca od Kati. Kjúút ♥

P.s. Zajtra pridám tú básničku - vyvolení vedia :D

3 komentáre:

  1. kde sa daju zohnat tie magneticke gulickyyy? vyzeraju super :) a chvalim clanok ;)
    Miska Kamhalka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jeeej, dakujem :)) inak gulicky sa daju kupit len cez internet, myslim, ze my sme to kupovali cez tuto stranku: http://www.progamingshop.sk/magicube-p-39279.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tie gulicky uz ma polka skoly :DD mne sa strasne paci ten prsten <3 <3 <3 :D raaaah raaaah ra ah ah, roma ro ma ma, A-DAM ooh la la :DD

    OdpovedaťOdstrániť