25. 3. 2010

Happy :)

Sorry za dlhšiu pauzu na blogu, fakt nemám čas písať každý deň, dúfam, že vás to neodradilo od toho, aby ste ma aj naďalej čítali :)) Za ten čas sa mi nahromadilo celkom dosť fotiek, tak idem spraviť nejaký výber toho najlepšieho...
Dnes bola v škole fakt haluz, založili sme si v triede kadernícky salón :)) Doniesla som do školy žehličku a pokúšali sme sa vyžehliť vlasy nášmu, ale fakt veľmi kučeravému spolužiakovi a potom sme sa na tom dosť rehotali :DD Po pri tom mi začalo šibať z pesníčky od K'naana - Waving flag (určite poznáte z reklamy na Coca-Colu), ktorú v kuse celý deň niekto púšťal :D
Pre porovnanie: Burdík predtým a potom :D

V pondelok som mala trochu hippie náladu, takú šalala (a ešte stále mi pokračuje) - hlavne som sa ohromne tešila z úžasného počasia, že konečne nemusím nosiť bundy a môžem nosiť baleríny a conversy, aaaaaa, teším ♥ Plus som dostala dodatočný darček od Barborky - Knihu Alica v krajine zázrakov a cupcake lipgloss z H&Mka *happy*, thaaanx :)

Bola som tiež na nákupoch, takže vlastním zas o niekoľko vecí viac :)), fotky MOŽNO neskôr, inak odporúčam H&Mko - nová Garden Collection + perfektné doplnky, a neznášam Zaru, lebo tam predávajú retardované oblečenie (jedny kraťase 38 sú také vyťahané že zo mňa padali a tie druhé - viac ich tam nebolo - majú jednu nohavicu dlhšiu ako druhú :// a jedno tričko S čo som chcela malo totálne vyťahaný výstrih a to druhé malo úplne zažltné "biele" prúžky :////)

No a konečne som sa dokopala k nejakým fotkám môjho outfitu, ako to býva na všetkých blogoch, a kľudne by som si také robila častejšie, lenže nemám foťák a ani niekoho, kto by ma fotil, čiže smola :D Preto sorry za ten rozkúskovaný outfit, fotiť sama seba celú nedokážem :DD
(tričko - zara, svetrík - gate, jeansy - orsay, baleríny - H&M, gumičky-náramky - H&M, brošňa - Bijou Brigitte)
plus jedna nekvalitná fotka mňa :))

4 komentáre:

  1. balerinky su krasne,ma ich aj moja kamoska:)

    burdik bol lepsi kuceravy:P

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mirka! aky niekto?! toho k´naana púštala predsa naša super trieda:D no a co!:DD

    OdpovedaťOdstrániť
  3. haha, burdik... no comment :DDD ale suhlasim s foly :)) to ninota: nepustala ho len vasa trieda, ale bohuzial aj nasa :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. dont even understand a word but thx for ur comment^^

    vivupuppet.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť