16. 3. 2010

Wonderland

Tak už som konečne aj ja bola vzhliadnuť Alice in Wonderland - alebo Alicu v krajine zázrakov (no ten anglický názov sa mi páči značne viac :D). Na veľa blogoch už o tom písali, tak sa možno budem opakovať, ale mne to proste nedá :))
WONDERFULL. Úžasné, strašne sa mi to páčilo. Hovorte si čo chcete, ale ja mám rada klasické rozprávky a kľudne aj moderné prevedenie. Nehovorím, že to bolo zrovna na Oscara, ale mne k šťastiu úplne stačili tie perfektné kostými, ktoré tam všetci vláčili, no a Alicine perfektné šaty. Všetky! Klasické alicovské modré, aj tie čo jej "ušil" Mad Hatter (lebo klobúčnik je fakt strašné slovo :)) a best boli tie červené - pozliepané, ktoré vyfasovala v srdcovom paláci. A všetky postavy sa mi tiež strašne páčili - Tweedle Dee a Tweedle Dum, Cheshirska mačka - ktorú som očakávala ružovofialovú a ona bola šedá s modrozelenými pruhmi :)), Srdcová kráľovná - ktorá bola na pohľad strašne divná, ale ako postava úplne perfektná, no a najlepší bol proste Mad Hatter - zo svojím šíleným make-upom a zväčšenými očami :D A skutočne táral dve-na tri, že mu ani rozumieť nebolo, ale kde bolo maslo???
Okrem masla, mi tam chýbalo ešte pár skutočností, na ktoré som sa tešila, čo bolo zrejme tým, že pointa tohto filmu bola úplne iná ako v pôvodnej Alici. Žiadna Biela kráľovná, ani bájny netvor, ktorého musela Alica na konci zabiť, ani milenec (alebo ako to mám nazvať) Srdcovej královnej, Mad Hattera nkdy neväznili, ani mu nechceli odťať hlavu. V podstate celá pointa pôvodnej Alice je o tom, že sa prechádza po krajine zázrakov, stretne tam všelijakých dosť divných tvorov a srdcová kráľovná ju za niečo, ani neviem začo obviní - myslím, že za to že si myslí, že jej zjedla koláčiky :D, potom sa koná súd, zrazu sa celý Wonderland začne meniť na karty a rozpadávať sa a Alica sa prebudí. Ale to by pre diváka modernej Alice nebolo zaujímave, preto Burton musel vymyslieť nejakú zápletku, ktorú sa aj tak dozvieme už na začiatku, ale nevadí. A ešte mi chýbali aj chlebové motýle a pôvodne aj maľovanie ruží, ale toho som sa nakoniec dočkala. No a najhorší zážitok z celého filmu bol rozhodne Hemiž (vôbec netuším ako sa to píše) :DDD

P.S. Prečo je havran ako písací stôl?
P.S.2. Priblblá odpoveď, ktroú ani neviem kde som splašila - Lebo obidvaja namočili svoje perá do atramentu... (alebo niečo v takom zmysle) :))
P.S.3. Aj keď Avril Lavigne veľmi nemusím, túto pesníčku som si fakt zamilovala, strašne sa mi páči ♥ Volá sa Alice (Underground), je to soundtrack k filmu a hrali ju pri titulkoch. Klip sa mi moc nelúbi, ale pri konci sú aj ukážky z filmu. 

6 komentárov:

  1. Mne sa strašne páčili tie červené šaty a tá hudbicka pri titulkoch :D a strašne haluzne bolo, že srdcova kráľovna na všetko reagovala:"zotnite mu hlavu" :DD S.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. S = Sasa?? Sak to je presne jej charakteristika:) ale tie hlavy po ktorych alica skakala boli nechutneeeee.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ked budem velky budem lietajuci kocur co vie miznut :P (hadaj kto)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. mne sa pacili asi tie cervene a tie male co jej "usil" ked bola malicka:)
    ale inak suhlasim film bol fajn..boli tam pouzite aj veci z klasickej rozpravky ale aj niektore nove veci ktore celkom zaujali:) bolo to take rozpravkove ale dobre:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Preco je havran ako pisaci stvol?...ako to myslis s tymi perami stola? havran ked sa namoci do atramenu moze byt cierny aleako to suvisi so stolom? :P zaujma ma to nemozem spavat kvoli tej otazke :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. anonymny: ja vazne neviem, uz si fakt ani nepamatam, kde som tuto odpoved pocula, je to blbost - je to v tom zmysle ze havran je cierny lebo "namocil svoje perie do atramentu" no a pera (na pisacom stole) sa kedysi macali do atramentu. ale moj nazor je, ze k tejto otazke konkretna odpoved neexistuje a snad na celom nete ani odpoved nezozenies. (takze som jedina, haha :D, ale nie :))

    OdpovedaťOdstrániť