21. 4. 2010

Crazy days, crazy bows :D


Ha. Ako ste si už určite všimli, v poslednej dobe nepridávam veľmi logické príspevky ale fakt nemám čas. Dúfam ale, že začiatkom mája by sa to už mohlo zlepšiť, ta budem mať totiž už po projektoch a budem mať na blog snáď viac času :))
Preto tu zase pridávam len pár neinteligentbých fotiek, čo sa mi podarili odfotiť v poslednej dobe :)
1. Prvá várka neinteligentných fotiek je z dneška, keď som mala nutnú potrebu si na hlavu nacapiť miečo ružové a veľké. Takto to dopadlo. (V školče som to nemala :)) Myslím, že tú tretiu fotku si dám ako profilovku - konečne mám nejakú "normálnu" fotku :)
Pre inšpiráciu pridávam dve ďalšie maxi rúžovky, ktoré už asi odo mňa poznáte :))
Pre Kaťu: je viem že tá tretia vyzerá ako eMo_MiSqUa, ale to nebolo naschvál :D

2. Chudera Sonia Rykiel. Ostala zahanbená vo výpredaji. Tieto šaty (Sonia Rykiel pour H&M) boli zlacnené z 39 na 19 € :)) Strašne dlho som nad nimi rozmýšlala, lebo veď za tú cenu sa to už oplatí, ale nakoniec som ich nechala tak... Medzi tým som v H&Mku stretla Le Plee - no stretla... skôr len videla, lebo som si nebola istá či je to ona... Potom som sa ešte prehrabávala vo veciach od 2 do 5 €, ale bohužial boli väčšinou nepoužitelné. Škoda...

3. No a na záver "akože" outfit dňa, no nie presný, lebo som si už zmenila háro a trochu som sa povyzliekala (k tomu som mala ešte čierny svetrík, a tyrkysovú mašľu) :D Ja viem, že je to divné, no na nič viac som sa nezmohla :)))

10 komentárov:

  1. giant bows are so pleasant, they just make everything better

    OdpovedaťOdstrániť
  2. to tričko mám taky...no ty mašle jsou fakt crazy...hezké..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hi!
    Thanks for commenting. :) To answer your question, I'm 19!

    Also, what language do you speak? It looks a little close to Polish - but not quite too close!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. zbožňujem tie tyrkysové silonky a mašle sú úplne perfiš! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. dakujeeem, vsetkym za vsetky povzbudzujuce komentare :))

    M ###

    OdpovedaťOdstrániť
  6. nice blog! i like the pink dress!it's adorable
    i followed, do you want to follow mine?

    x zoé -lightningfactory.blogspot.com -

    OdpovedaťOdstrániť