5. 4. 2010

Happy Easter :)

Tak trošku oneskorene:
VESELÚ VEĽKÚ NOC vám prajem, čo najmenej šibačom a podobných zverstiev a ešte šťastné prežitie posledných dní posledných prázdnin v tomto školskom roku :)


+ pridávam pár farebných "veľkonočných" fotiek, ktoré sa mi nejakým zázrakom podarilo nafotiť :))

1. Zbieram postavičky bielych ovečiek a celé detstvo som túžila po práve takej "petshopáckej", takže aj keď sa už s takými nehrám, musela som ju vlastniť :)) + konečne som si zadovážila biele perly (H&M), lebo tie sa hodia ku všetkému - je to must have :)
2. "Obraz" v Humanicu (aspoň myslím) v Eurovei do ktorého som sa zamilovala ♥
3. Perfektné tričko zo Zary, ktoré mi nenápadne pripomína Tavi...
4. & 5. Mini farma v Eurovei :))
6. Pizza slimáky vlastnej výroby (mama pomáhala :D)
7. & 8. A nakoniec: moja neveľká akože veľkonočná výzdoba :)

Inak som sa mala super! Konečne pár dní voľna, slnko svietilo, proste pohoda, no teraz sa idem zblázniť. Vonku prší, prázdniny sa končia a ja sa musím ísť učiť. Šibnutý apríl, nech už sa radšej rýchlo skončí...
A čo vy? Ako ste si užili prázdniny???




_____________________________________________________________________________
P.S.  Uf! Konečne som sa dokopala k ďalšiemu príspevku. Fakt sa ospravedlňujem, že na blog v podstate dosť kašlem a že nové príspevky sa tu objavujú tak dosť sporadicky, budem sa snažiť niečo s tým spraviť ale nič nesľubujem. Mám toho teraz fakt dosť veľa - o týždeň postupové testy, o mesiac musím odovzdať ročníkový projekt (alebo jak to mám nazvať), takže neviem ako to tu budem stíhať, sorry :(

2 komentáre:

  1. ďakujem za milý komentár :) pekný deň a veľa úspechov v blogovaní,

    Le Plee

    P.S.: Dúfam, že môj blog navštíviš častejšie;)

    OdpovedaťOdstrániť