25. 4. 2010

Jedného krásneho slnečného dňa...

... som sa vybrala s krstnou do mesta. Presnejšie bolo to včera a bolo to preto, lebo sa v Bratislave konal deň otvorených dverí a keď ste to nevyužili, môžete ľutovať. Zadarmo boli vstupy do múzeí, galérií či divadiel a v celom meste boli rôzne vystúpenia a akcie (stánok v ktorom ste mohli zinkasovať balónik s nápisom Voľte číslo 2! sa neráta, haha :)) S krstnou sme v meste boli 10 hodín a absolútne sme sa nenudili :)

Ako prvé sme navštívili divadlo DPOH, kďe bola prehliadka zákulisia. Keď sme čakali na vláčik Prešporáčik (:DD), odchytil ma šašo a nútil ma skákať cez švihadlo, čo zapríčinilo, že mi skoro padli gate :D Potom sme išli na Hlavné námestie, kde sa nám snažili vopchať do rúk spomínané balóniky a podobizne pána Záhradníka :D No najlepšia bola živá socha. Celý deň sme mali úplnú haluz ako úchylne vyzeralo keď posielal vzdušné bozky deťom a tým, ktorí mu hodili peniaze do kasičky :D ↓

Ďalšia zastávka bola v galérií (Pálfyho palác?? už neviem), kde bola výstava od Mateja Kréna, ktorá pozostávala z veľmi veľa kníh a zrkadiel a vyzeralo to akoby tie steny boli nekonečné.

Po sto rokoch som bola tiež v Bibiane, čo je galéria pre detia sú tam vždy rôzne interaktívne výstavy a ako malá som tam strašne rada chodila.

Prvá s týchto fotiek je stále Bibiana - ladím s koňom :) Druhá je s novootvorenej promenády a pobrežia Dunaja pri Eurovei  - krása :)

Tento pán je známy bratislavský "multi player", ktorý dokáže hrať naraz na gitare, ústnej harmonike, na klávesoch a na bicích. Nekecám :) Táto čokoláda je zas zo známej bratislavskej čokoládovne Pod Michalom a bola taká dobrá, že som ju sem musela dať :)

V handmade obchode Twiggy som zas objavila tieto náádherné vintage plyšáky, len boli trošku drahé. Škoda :(

A toto už je ceremoniál pri príležitosti oficiálneho otvorenia Eurovei a novej promenády. Celé sa to začalo príhovorom tety Heribanovej, prihováral sa aj primátor Ďurkovský a potom začal program. Toto sú artisti z Talianska, ktorý boli zavesený na lanách a vytvárali akoby takú sieť. Uf :o Hned potom začal ohňostroj a tým sa skončil môj perfektný deň potulovania sa po meste, chodenia po galériach, stretávania Záhradníka na zemi, smiechu a boľavých nôh :)




Plus pridávam pár fotiek z piatku:

Môj outfit :)) Nakoniec som však mala iné pančuchy (priesvitné čierne zo srdičkami), len sa mi už nechcelo fotiť ďalšie fotky :D
(šaty - H&M, sukňa - Takko, pančuchy - Lindex, balerínky - H&M, opasok - od mamy :))

Tieto úžasne infantilné Hello Kitty šnúrky do topánok su z H&Mka. Topánky tiež a strašne som ich chcela, ale boli dosť retardne ušité, na dĺžku mi boli krátke a na výšku nejaké moc veľké - viď zvláštne ohnutý remienok, ktorý vytŕča od topánky :D


Ok, bežim robiť projekt, ktorí mám odovzdať za týždeň, preto neviem ako dlho bude trvať, kým sem pribudne ďalší príspevok. A tiež ďakujem za komenty, snáď ich budete pridávať aj naďalej :)

10 komentárov:

  1. tvoj piatkovy outfit sa mi veeelmi paci :) sobotu ste museli mat krasny den a ten Kren, super :)
    inak, pekny blog :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. aj ja som robila v lete zivu sochu a tohto pana si pamatam-nie z leta:P
    to mate skvele ten den otvorenych dveri..by som to vyuzila aj ja

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hi:)
    your blog is very nice although I can't understand what you write =] i like the first outfit, it's so cute <3
    Alexa

    http://imstillbreathing-manequin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ten poslední outfit je skvělej :) sluší ti to :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. srandovní fotky..:)..hezké líbí se mi ty botky nakonci..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. great pictures, cool blog

    come follow the first ever fashion blog from a guys POV, let He know what you think

    fashionbyhe.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. lovely photos!
    great sandals!
    x

    OdpovedaťOdstrániť
  8. tie biele kristusky su super! :)

    OdpovedaťOdstrániť