6. 4. 2010

New Faces

V poslednej dobe k nám do Bratislavy prišlo toľko nových značiek, že sa až nestačím čudovať. Niektoré ma celkom potešili, lebo som ich už dlho závidela našim českým susedom :))


Ako prvý musím určite spomenúť KOTON (Eurovea), v ktorom som strávila minimálne hodinu a fakt ma potešil.   Je to Istanbulská značka dámskeho aj pánskeho oblečenia a obchod ako taký sa mi veľmi páči a aj jeho rozdelenie - dole sú dámske elegantnejšie kúsky, hore skôr také teenage + pánske. Sortimentom mi dosť pripomína Zaru, ktorá patrí k mojim najobľúbenejším obchodom a myslím, že odteraz k nim patrí aj Koton :)

DEBENHAMS je ďalši obchod, ktorý ma v Eurovei potešil, nie je však ešte otvorený, myslím si však, že sa máme na čo tešiť. Spoznala som ho minulý rok v Manchestri,  a celkom ma zaujal.


Ďalšou novou "tvárou" je ETAM (Eurovea)  - veľmi populárni francúzsky obchod zo spodnou bielizňou a všetkým čo k tomu patrí. Veľmi mi pripomína WOMEN'SECRET, čo tiež v podstate novinka, ale nie až tak, lebo už niekoľko mesiacov môžte v malom množstve túto značku vydieť v Tescu na Kamennom námestí.

Nový obchod, ktorý môžte navštíviť tiež v Eurovei sa volá ANN CHRISTINE, ktorú charakterizovali ako novú módnu značku pre sebavedomé mladé ženy. Mňa osobne ale sklamala. Je to totiž len ďalší identický obchod typu Terannova a New Yorker. Keď máte však tieto obchody rady, AC vás určite poteší.


Marcs & Spencer nie je žiadna novinka, ale tento krát k novootvorenému obchodu pribudli konečne aj potraviny (Eurovea), ktoré určite doporučujem navštíviť. Aj keď by sa vám mohli zdať ceny trochu vysoké, predávajú tam naozaj kvalitné a zdravé pochutiny :)


Posledná novootvorená značka sa (prekvapivo) nenachádza v Eurovei, ale v Poluse (!!!), a to už je čo povedať :) a volá sa LINDEX. Všetci ho už určite poznajú, na Slovensku to tiež nie je novinka, ale v Bratislave áno :)) Zaujal ma celkovo pekný sortiment, dobré ceny, ale najviac ma nadchli kabínky :D Skutočne som také pekné ešte nikde nevidela - krásne závesy, mäkký chlpatý koberec, no a najviac ma zaujala stena zo štyrmi vešiakmi, nad ktorými boli postupne umiestnené nápisy "sedia perfektne, musím ich mať!", "môžem mať...", "chybná veľkosť, zobrať druhé" a "vôbec nesedí". Je to praktické :))

1 komentár: