7. 4. 2010

Perlám som neodolala...


 Perly a červená v doplnkoch... sú u mňa vítané :))
(tričko - Zara, svetrík - Mango, náhrdelník-perly - H&M, prsteň - SIX)

Ach, milujem dni, keď svieti slnko, je teplo a ešte nám aj odpadne hodina. A keď máme v jedálni na obed niečo dobré. Potom mi vôbec nevadí, že jem špagety s kečupom a syrom už tretí deň :) Potom bežím domov a aj keď telku často nepozerám, niečo ma núti zapnúť si ju a... áno, ide CSI New York (pozdravujem Ninu) :))) Dokonalé... až dovtedy, kým si uvedomím, že si musím ísť robiť projekt. No už je najvyšší čas (opäť pozdravujem Ninu), preto dneska len takto narýchlo.

P.s. Vy ste ešte skutočne nevideli tie čudesné retro botičky od Miu Miu?? Včera bolo neskoro, haha. Na prvý pohľad ma moc nezaujali, ale Tavine fotky ma tuším presvedčili :)) Nehovorím, že by som si ich dala na seba, ale na pohľad majú istý potenciál... :D

16 komentárov:

  1. mne sa na nich nepaci ten opatok.Inak su mile.

    perly su skvele,ale pozor na ne,lebo treba ich vediet skombinovat

    OdpovedaťOdstrániť
  2. perly jsou podle mě dost nadčasové takže super...a boty miu miu ...nejlepší...:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Perličky jsou základ pro každou slečnu :).
    A k těm botičkám... no já nevim... zdají se mi roztomilé (zvlášť v růžovvé barvě), ale asi bych neměla odvahu je nosit.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. na tyhle perličky jsem v HM taky koukala, ale nakonec jsem si zatim pořídila jenom náramky :) myslim, že na ně časem ale taky dojde :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. pearls are sooo magical they can transform an outfit!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. love the mui mui

    visit, leave your mark, follow?
    http://kagglejardin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Dekuju, taky mas hezky blog. Vidim ze taki cteme stejne blogy: Tavi is definitively a reference :)
    http://mariwoolf.blogspot.com/
    xoxo stay in touch and don't forget to follow me!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Pearls are my absolute favorite! I also love the shoes. Stunning.

    http://www.pinkbloggirl.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tie perlicky su naozaj krasne, perly si nadcasove kusky:) Vzdy sa hodi mat ich doma

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krasny perly!

    http://dannyrosefashionblog.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Dakujem za komentare, vidim ze perly maju radi asi vsetci :))
    thanx ♥

    M ###

    OdpovedaťOdstrániť
  12. tie fotky si ty fotila doma? to niesu z netu?

    OdpovedaťOdstrániť
  13. no tie prve 3 su moje - to som ja :)) a tie dalsie 3 na ktorych su tie miu miu boty su tavine (http://www.thestylerookie.com/), to som aj napisala do clanku. teda nie, ta prva s ruzovou botou je z netu, ostatne su tavine. tak :)))

    M ###

    OdpovedaťOdstrániť
  14. loves the pearls.

    THE HAUTE BITCH

    www.thehautebitch.com

    OdpovedaťOdstrániť