14. 4. 2010

Shoping night alebo každý ma rád zľavy a veci zadarmo :))


Pointa tohto (zase len narýchlo písaného) článku mi pripomenul Stardoll, co je v podstate taká trápna hra, alebo jak to mám nazvať, ktorej cielom je nakúpiť bábike čo najviac oblečenia a zariadiť jej dom, a sama ani nechápem, jak som to mohla kedysi hrávať... Existovali (a ešte furt existujú, samozrejme) tiež rôzne blogy, ktorých existencia sa zakladala na príspevkoch typu čo je nové na Stardolle, a čo ako môžem získať zadarmo.
 Veci zadarmo sú samozrejme dobré, veď kto nemá rád veci, za ktoré nemusí platiť... No lepšie ako veci zadarmo na Stardolle, alebo v iných nereálnych svetoch, šú veci zadarmo v reále :))) Alebo minimálne zľavy. Aj to poteší :D

A preto všetci zajtra do Manga!!! V Bratislavskom Auparku a v Košickej Optime sa zajtra od 17:00 do 21:00 koná výnimočná akcia -  La Femme shoping night - kde sa môžete tešiť na 25 %tné zľavy na celú kolekciu + na každého čaká darček -  taška mango a špirála Maybelline v hodnote 8,29 €.
 +
"Ochotne vám poradia vizážisti MAYBELLINE a stylisti značky MANGO vám predvedú najhorúcejšie novinky z aktuálnej kolekcie. Atmosféru doplní exkluzívny DJ so svojím setom a každá návštevníčka si bude môcť vychutnať welcome drink."

Stačí len na stránke La Femme vyplniť formulár a na mail vám príde pozvánka , ktorú treba vytlačiť. Toť všetko. Tak čo, vidíme sa v Mangu?? :))
No a pre tých, ktorí sú fanúšikmi Mc'Donaldu mám tiež dobrú správu - na stránke mcdonalds.sk si môžte vytlačiť zľavové kupóny na McWrap + 0,5 l pitie alebo McWrap menu - aby ste po tom night shoppingovaní neumreli od hladu :). Aj keď osobne nie som nejaký Big Fun McDonaldu, tieto poukážky možno zajtra využijem. Možno... :D





9 komentárov:

  1. aj by som sla..ale byvam 3 holdiny od BA a 2 od KE:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jaa som si toto neskoro precitalaaa :-(

    OdpovedaťOdstrániť
  3. wow doufám že tuhle akci uspořádají i u nás a můžu se zeptat co to je "špirála" ?=)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj Miruska :)

    No, je to dosť možné, že si ma videla :D Bola som tam. Robila som stylistu jednému chalanovi a neodolala som, musela som si ísť niečo skúsiť aj ja :D Takže je to dosť možné.... Tak nabudúce sa prihovor, pokecáme :))) Potom na blog hofím aj nejaké fotos , ale moc sme nefotili, baterka sklamala.

    Pekný deň :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj,
    Já brzy pořádám fashion flash mob, kdybys měla zájem, tak tady je stránka se všechnou informací:
    http://praguefashion.blogspot.com/2010/04/pragues-got-fashion.html

    Sofia Leo x

    OdpovedaťOdstrániť
  6. popravde, som vecra aj tak nemala svoj najlepsi den, takze som prekvapena, ze som ti bola podla foto povedoma :))) hej hej, nabuduce :P a co si bola popozerat? nakupila si si daco?

    Le Plee

    OdpovedaťOdstrániť
  7. nekúpila.... :( boli mi ve)ľké, nemali S-ko ani XS.... takže tak :(

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ahoj.Niekde u mna vkomentaroch si sa pytala z kade som-Lučenec:)

    OdpovedaťOdstrániť