5. 5. 2010

Floral Nights

Last week I was in "floral mood" and I decided, I'm going to paint something related with flowers. I didn't paint soo many years and I'm really not a painter so this is a result...
Nothing special. I showed it to my mom, she said "Oooh, nice" a and than I took it and dig in to my drawer.
But how surprised I felt, when my mom brought me this block yesterday and she said: "Look, this is so similar to your picture which you painted, do you want it?" "Yeah," I said, "but this paint is professional... What? Yaa, sure I want it, it's beautiful..." :D Oh, what pretty story :)) But yeah, it's LITTLE BIT similar, and that's what I like on it :)

You now...
...I'm really obsessed in flowers now...
There are some floral inspirations for this season:

 These are my creations from H&M Fashion Studio, I like their S/S collection.

Morning Flowers - Editorial from Vogue Nippon, June 2010 (Frida Gustavsson by Andreas Sjodin)

What about you? Do you like floral pattern on clothes, or not?


______________________________________
SK:
Minulý týždeň som mala takú "kvetinovú náladu" tak som sa rozhodla, že namaľujem niečo súvisiace s kvetmi. Nemaľovala som však už niekoľko rokov, a nie som žiadny maliar, takže toto je výsledok.

Nič špeciálne. "Jéj, je to pekné" povedala mi mama, ďalej som sa tým nezaoberala a strčila som to do šuflíka. 
Ostala som však úplne prekvapená, keď mi včera mama doniesla tento blok. Povedala: "Pozri, také podobné si predsa maľovala, chceš to?" "Hej" odpovedala som, "ale toto je predsa profesionálne... Čo? Jasné, že to chcem, je to perfektné!" Toť môj pekný príbeh. Ale hej, TROŠKU sa to podobá, a to sa mi ta tom páči najviac :))

Momentálne som trochu posadnutá kvetinami :))
Tu je pár kvetinových inšpirácií pre túto sezónu.

A čo vy? Máte radi kvetinový vzor na oblečení, alebo nie?


12 komentárov:

  1. kveety su skvele a aj ja som coraz viac nimi posadnuta (hlavne na obleceni)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mne sa anča velmi pacila,aj kamoskam..ale ako si citala aj u mna jeden komentar,tak jedna slecna pisala,ze ona bola z tej knizky sklamana..tak neviem...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. děkuji za hezký názor...a květinové vzory miluju...:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Hm no neviem mne to akosi nejde...ach ja a pocitace...to njde dokopy. Ale aj tak dakujem za radu.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. I like !! it's beautiful :)

    Tu as un joli blog :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. i need to say i love youre header so lovely!

    http://van-de-fashion.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. tvoja kvetinová nálada priniesla niečo pekné.... :)))
    a milujem Fridu!

    OdpovedaťOdstrániť