25. 5. 2010

No....

Áno viem. Dlho som nebola na svojom blogu, dlho som nebola na vašich blogoch, jednoducho dlho som tu nebola. Ale bolo na to dosť dôvodov a to málo času, veľa povinností, žiadne fotky a totálna nachuť blogovať. Dokonca som už aj rozmýšlala, nie zrovna o zrušení blogu, ale aspoň o pauze, lebo... Lebo nemám o čom písať!! Ja fakt neviem... Ako hovorím, fotky nemám, nemám foťák ani fotografa, a nemám ani bezodnú skriňu, aby som sa každý deň mohla stajlovať do nových outfitov, a práve preto sa mi ich ani nechce fotiť, lebo aj keď si málokedy dám viackrát na seba identický outfit, čo som už raz mala, určite na mne zanedlho bude vysieť podobný a potom čo??

Preto sem dnes len narýchlo naplácam zopár fotiek, čo sa objavili v maminom mobile, a budem rozmýšlať... O blogu, o outfitoch, fotkách a tak celkovo :))
A chcem fakt moooc poďakovať všetkým, ktorí mi tu zanechajú tých pár komentárov k mojim blábolom alebo ma nedajbože follownú... Až nechápem, ale vážim si to a budem sa snažiť viac čítať a komentovať vaše blogy, snáď bude viac času :))

Asi nemusím hovoriť, že tento víkend sa počasie naozaj vydarilo, ale bolo fakt krásne a celý víkend som strávila vonku - tieto dve fotky sú z novej promenády pri Dunaji pred Euroveou, kde som si "bohapusto" zacvičila na "výkonných" posilovacích strojoch, uf :DD

No a toto som na našej chalupe, teda niekde poblíž - my totiž kone nechováme :)) Som tam síce zhrbená jak dement ale ide mi o tie kone, nie o mňa a môj chalupársky "outfit" :D

XXX
Daisy

7 komentárov:

  1. like na chaluparsky outfit:)nie, fact nice:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ta vec na cvicenie pri eurovei je vazne super, resp.vyzera super minule ked som tam bola som to aj chcela vyskusat ale potom som si povedala ze nabuduce:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Líbí se mi ta halenka s kalhotami na vrchni fotce, sluší ti to:))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Hey!!! So I saw your Blog. I wanted to invite you to follow my blog. Where I developed the idea for "Featured Followers by Elle © " This is how I promote all my followers. Check out my blog @ www.edkdolce.blogspot.com to find out more!
    ♥ Elle

    OdpovedaťOdstrániť
  5. beautiful horses;)

    http://www.mypointmystyle.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ďakujem,že si ma upozornila na toho môjho "emila":)))
    pri eurovei je to fakt skvelé.taká oddychovka

    OdpovedaťOdstrániť