10. 11. 2010

From my Fashion Scrapbook: Style Guide a/w 2010 - Part 1

Sezóna autumn/winter je už v plnom prúde a poznať nové trendy je nutnosťou. Fashion Scrapbook je moja súkromná inšpirácia, ale kľudne sa s vami podelím :) Je to môj osobný sprievodca trendami tejto sezóny a zachycuje tie najlepšie a najhlavnejšie z nich. Nech sa páči, časť prvá:
Text on picture:
Gentleman's elegance
Key factors: classic design, pantsuit, white shirt, hat, leather boots and much, much of black


More of inspiration from runway: 

MaxMara                                              MaxMara
 Yves Saint Laurent                                  Dolce&Gabbana
Céline                                                    Hermés

 ###
To be continued...

4 komentáre:

  1. hej, zboznujem kabaty z kolekce maxmara!! som rada, ze zas blogujes :)

    nasla som tento web modni a maji tam super zpravy fashion a vsecky kolekce na podzim zima 2011, pozeraj, necht sa paci ;)

    http://www.mdls.cz/kolekce/?sezona=fw10rtw

    T.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. velmi pekne dakujem :) ta stranka je velmi zaujimava, ja sice na fotky modelov z runwaya vyuzivam style.com, ale tato stranka sa mi este urcite zide. este raz diiik :))

    ###

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ta stranka je naozaj skvela aj ja ju mam velmi rada:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. I adore this page from your scrapbook, along with the whole masculine vibe! I was always a fan of black, now I'm a fan of all black as well!

    Sofia Leo x

    OdpovedaťOdstrániť