14. 11. 2010

From my Fashion Scrapbook: Style Guide a/w 2010 - Part 2

Ďalšia časť a/w style guide - daľší nový trend. Alebo skôr "recyklovaný" trend. Áno, som rada, že zlatá sa vrátila. Na oblečenie by som ju síce asi neaplikovala, no zlaté doplnky a šperky sú podla mňa veľmi inšpiratívne :)
Inšpirujte sa aj vy:

Text on picture:
Brocade & Gold
After years the gold is making comeback. Maybe because of the end of financial crisis?


More inspiration from runway:

Balmain
 Balmain
Balmain                                                   Lanvin
Isabel Marant


###
To be continued

9 komentárov:

  1. brokátové sako z H&M som dlho obdivovala keď som ho prvýkrát zbadala v nejako časáku

    OdpovedaťOdstrániť
  2. I love Balmain jackets!
    Thanks for the comment :D
    xoxo
    xx

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mám ráda takovéhle scrapbooky:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ale aj na oblečení musí byť zlatá pekná. Samozrejme s mierou a tie topánky su pekne...ja mám napríklad zlaté botasky. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Zamilovala som sa do prvého obrázka

    OdpovedaťOdstrániť
  6. these are amazing!!
    feel free to follow xoxo
    twitter: @FASHION_ICE

    OdpovedaťOdstrániť
  7. skvelo si to spravila... mohla by si v tom pokračovať, baví ma to :))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. dakujem, som rada ze vas moj scrapbook bavi, coskoro pridam dalsiu cast :)

    ###

    OdpovedaťOdstrániť