23. 11. 2010

Lanvin na vlastnej koži :)

Dnes. 23. novembra. Čo vám budem hovoriť? Musela som sa ísť do H&Mka :) Otváralo sa o ôsmej. Prišla som o štvrť na osem. Postavila som sa do rady, prišli ku mne a do ruky mi strčili tašku s prekvapením. To prekvapenie bola červená šatka, ktorú upodozrievam s toho, že ja obyčajná H&Mková, len na ňu prišili Lanvin vysačku :))
Potom nás postupne označili farebnými náramkami - ušla sa mi tretia skupina. Ešte sa mi ušiel jeden croissant na raňajky a potom už stačilo len čakať. O ôsmej nás pustili dnu a začalo sa šialenstvo. Totálne. Do vymedzenej zóny postupne púšťali ľudí z jednotlivých skupín, a ostatní museli dúfať, že sa im aspoň niečo ujde. To bolo väčšinou dosť nepravdepodobné, lebo kúskov bolo málo a ľudia ich brali na kvantá! Pár ľudí odchádzalo aj s piatimi taškami...Ja som zatiaľ očami pátrala po mojich rúžoch - chcela som si kúpiť ten bledoružový, lenže uvidela som len červené. Spýtala som sa predavačky, či majú aj ostané farby a ona mi povedala, že dostali len červené. No zbohom. Už som to išla vzdať, ale kamoška ma presvedčila, nech ostanem, tak som ešte počkala. Okukli sme pánsku kolekciu, kde bol dosť chudobný výber, stretli (teda len uvideli :)) sme Borisa Hanečku, no a potom sa konečne začalo tých našich 15 minút šialenstva. Boli sme podotýkam v TRETEJ skupine a keď sme sa tam dostali, ostali tam tak dva rúže, skoro žiadne doplnky, žiadne okuliare, jedny žlté šaty a dvoje šedé - aj to veľkosti 40 a 42, ale niečo sme si tam povyberali a ja som si povedla, že keď už som tu, tak si niečo aspoň skúsim, tak som si zobrala aspoň tričko... a to sa mi tak zapáčilo, že som ho musela mať! Je to dosť šialené, ale toto ráno bolo rozhodne najlepšie ráno aké som kedy zažila :)))
A ďakujem Bibi, ktorá so mnou prežila toto "Lanván dorodružstvo" :P

Táto fotka = ohromná kvalita, ale pre tú atmosféru ju sem musím dať :)

###

4 komentáre:

  1. Hurá! První příspěvek o Lanvinovi. Děkuju, hrozně jsem si to chtěla někde přečíst, ale nic jsem nikde nenašla.
    Měj se pěkně!
    N.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. no ja som si radsej pospala:) ale na foto aspon vidim ako to vyzeralo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To tričko je nádherné :D

    prosím navštív aj môj blog:
    little-big-girl.blogspot.com

    a prepáč za reklamu :)

    OdpovedaťOdstrániť