8. 11. 2010

Len tak mimochodom...

Ako ste si možno niektorí stihli všimnúť, I'M BACK! Pol roka som tu nebola, popravde som sa k blogovaniu ani nechcela vrátit, takže ani neviem čo ma presvedčilo. Možno to, že vždy keď som si spravila čas ísť na internet, nemala som tu čo robiť. Obehnúť blogy pre inšpiráciu, maximálne Facebook a hotovo. No ale to je jedno. Týmto článkom som chcela povedať, že začínam blogovať s novými pravidlamy. To jediné a hlavné je MOJA  INŠPIRÁCIA. (Pokiaľ sa inšpirujete aj vy, budem rada :)) Takže tu pravdepodobne uvidíte menej fotiek mňa a mojich "outfitov" (asi chápete prečo - fotograf, foťák a bezodná skriňa plná oblečenia, to všetko mi stále chýba...) a viac "cudzích" fotiek, ale pokiaľ poznám zdroj, samozrejme ho uverejním! To tak pre začiatok.

Tiež som ohromne rada, že za toho pol roka čo som tu nebola, ani jeden jediný deň nebola návštevnosť na 
tomto blogu nulová, čo nechápem, ale úprimne sa tomu teším. A čo ma úplne najviac prekvapilo, keď som došla po dlhom čase na bloger - našla som kolónku štatistika a tá mi prosím pekne vypočítala, že druhý najotváranejší článok na tomto blogu je sloh (taký trošku anti-slovensko), ktorý som napísala raz veľmi dávno na slovenčine, a zo srandy ho sem dala, podotýkam, že to môj blog ešte ani nebol o móde, a bolo to tak dávno, že ani nepamätám :D Slovom, blogovanie naozaj prináša samé prekvapenia :))
_____________________________________________________________________
UPDATE:
Na toto som prišla až teraz, ale prekvapilo ma to ešte viac ako ten sloh - tento mesiac sa na tento blog dostalo najviac ludí tak, že do googlu zadali "prečo je havran ako písací stôl?" (článok tu) a vyfluslo im to môj blog. No chápete?? :D


###

6 komentárov:

  1. ja mam fotak aj sa mi chce fotit :)
    ha! hadaj kto :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. aleee no taaak, nemam rada anonymnych, lebo nikdy neviem kto to je... nina? kaťa? saša? hmmm... :P

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vrat mi knihu ty stoka!(to druhe je spravne)!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. zabijem ta! zhoris v pekle! hyena! zajtra ti ju vratim, vcera ju mal ondrik, tak co... :DD kata, od kedy citas moj blog, ty faggot? XDDD

    ###

    OdpovedaťOdstrániť
  5. LEBO KED TO OSEMKRAT ZVEREJNIS TAK SI TO URCITE NEVSIMNEM! ZHORIM! A SOM VANDAL, FETAK ALKOHOLIK! MAS TO!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. kata, pokial myslis to, ze sa to dava na facebook, tak to mi robi samo, ja tam kazdy den nedavam svoj blog do statusu, na to je taka aplikacia, co uz ani neviem ako som nastavila a vzdy ked publikujem novy prispevok tak sa to automaticky hodi na facebook. takze klud! pohar! :D p.s. debili! brosne vypredali! nestihla som... :/

    ###

    OdpovedaťOdstrániť